I MET EXO!!πŸ˜­πŸ’“// EXO IN DUBAI 2018 VLOG// EXO POWER DUBAI FOUNTAIN πŸ’ͺ | ITSJEMHERE


πŸ“·μΈμŠ€νƒ€κ·Έλž¨ INSTAGRAM: OR
πŸ¦νŠΈμœ„ν„° TWITTER:
πŸ‘»μŠ€λƒ…μ±— SNAPCHAT: jem.png
πŸ’»λΈ”λ‘œκ·Έ BLOG :
πŸ”— λ‹€λ₯Έ 유튜브OTHER CHANNEL:

__________________

Happy 2018! My first VLOG of 2018 is amazing because EXO is in it! ✨ So we were able to be part of the Meet & Greet and we were “kinda” standing out coz we were GOING CRAZY at the back and we were squating in the chair haha & i’m the only one with a tripod/gorillapad hehe. We also got the opportunity to be with EXO while watching another history of them with their song POWER , which is the 1st ever KPOP song to be part of THE Dubai Fountain. Lastly, the moooost amazing feeling is to meet and be close instantly with your fellow EXO Ls. Just wanna say thank you for EXO, Dubai Tourism, Dubai Calendar, Dubai, SM Entertainment & all the staff and media that were present. See you guys again SOON !! ~~

Love Jemima, XOXO

__________________

ϟ Places & Stuff ϟ
⌁ City Walk ( )
⌁ Caffe Bene ( )
⌁ Burj Khalifa / Armani Hotel ( )
⌁ Dubai Mall ( )

__________________

ϟ Peeps in the Vlog ϟ
– EXO ( )
– Kayla ( )
– Sheyna
– Hamza ( )
– EJ ( )
– Dale ( )
– Michael ( )
__________________

ϟ Production ϟ
πŸ“· – Sony DSCWX350-
πŸ“± – OPPO A57
πŸ’Ώ – Wondershare Filmora-
🎼 Song(s) that I used:
οΌΌ Filmora Music

οΌΌ β™«Music Byβ™«
● D3VOK – EXO POWER

μ–˜λ“€ μ•„! 제 이름은 제마이마 μž…λ‹ˆλ‹€. λ‚˜λŠ” 열일곱 살이고 아름닀움, νŒ¨μ…˜, 라이프 μŠ€νƒ€μΌ μœ νŠœλ²„/ λΈ”λ‘œκ±°κ°€λ˜κ³  μ‹ΆμŠ΅λ‹ˆλ‹€. μ €λŠ” 필리핀 μΆœμ‹ μ΄μ§€λ§Œ 두바이에 μžˆμŠ΅λ‹ˆλ‹€, λ‚˜λŠ” Kpop을 μ‚¬λž‘ν•΄. λ‚˜λŠ” λ―Έλž˜μ— λͺ‡λͺ‡ νšŒμ‚¬λ“€μ΄ λ‚˜λ₯Ό μ•Œμ•˜ 으면 μ’‹κ² λ‹€. πŸ™‚ μ‹ μ˜ 좕볡!

Hey guys ! My name is Jemima, JEM for short. I’m 7teen and I want to pursue being a beauty,fashion,lifestyle youtuber/ blogger. I’m a Filipino from the Philippines but I am based in Dubai, I love Kpop Music. I hope that in the future some companies would notice me. πŸ™‚ God bless !

TAGS
TAGS:
PHILIPPINES
DUBAI
PHILIPPINE YOUTUBER
DUBAI YOUTUBER
ENGLISH
TAGALOG
TAGLISH
TAGALOG VLOGGING IN DUBAI
FANGIRLING TO EXO
EXO IN DUBAI 2018
EXO POWER DUBAI FOUNTAIN
DUBAI ERI
ARABELS
DUBAI EXO L
EXO IN UAE
SMTOWN DUBAI

Video credits to ItsJemHere YouTube channel


Your reaction?
Now I Know Now I Know
0
Now I Know
Wow! Wow!
0
Wow!
Surprised Surprised
0
Surprised
Lol Lol
0
Lol
Nice Nice
0
Nice
Sad Sad
0
Sad
Love It! Love It!
0
Love It!
Angry Angry
0
Angry
WTF WTF
0
WTF

I MET EXO!!πŸ˜­πŸ’“// EXO IN DUBAI 2018 VLOG// EXO POWER DUBAI FOUNTAIN πŸ’ͺ | ITSJEMHERE

Comments 46

  1. Thank you so much for this vlog! I wish Kyungsoo and Lay were there to see it too… But I guess they will go for the next time maybe. And also, I wish I can see them in person too one day. I want to scream for Xiumin like you did for Sehun.

  2. I love you now haha your so crazy pag andyan ako Seguro ganyan din ako haha I love exo so much and exo-L the best….❀❀❀thanks girl for charing this moments of our beloved exo…

  3. Omg amazing 😭❀️ Dubai was so great and they were so happy why couldn't they stay longer, but I think they'll stay longer next time..

Comments are closed.

log in

reset password

Back to
log in